Четвърти месец










Мамо, коя дата сме днес?


Не е ли случайно 19-ти?

19-ти е? Наистина ли?


Супер!

Значи днес ставам вече на 3 месеца!


Дали ще получа много подаръци?

Май празнуването във ваната ми дойде в повечко!


Хей! Я по-внимателно!

Хаха, и друга Раличка!


Няма ми ги мечетата на обиколника.

Ето я и баба Роси, не я бях виждала, от както съм се родила. В буквалния смисъл!


Но с нея си имаме приказката, че дори и песнички си пеем. Много е забавно.

С тати куфеем на Disturbed. Много ме кефят \m/


Винаги спинкам като жабче.

Имам си нов гащеризон с надпис: "Small person, Big ideas"


Следва поредица от фризьорски гаври на мама с мен :)

Скромност и невинност!


Пънки!

Небрежен вятър в косите ми!


Небрежен вятър в косите, духащ от другата страна!

"Е, хайде стига толкова!"


"Добре, последна :)"

Разглеждам първата си книжка, добре че е от плат, защото вече се опитах да я пъхна в устата си. Не става!


Ха, това моите крака ли са? Че те били много интересни!

Имам си още нови играчки на гимнастиката.


Но как да си играя, като имам тоооолкова вкусен пръст?!?

"Къде отиваш, бе мамо?"


Тук има нещо интересно, но май ми е трудно да го фокусирам.

Ама не мога хем да си вдигам главата, хем и пръста да си ям. Предпочитам пръста!


Are you talking to me?!?

За какво са ми го оставили този лигавник? Какво да го правя?!?

Баба Роси ме кара да пея песничка на мама


Мама и тати ме запознават с хубавата музика. Най-хубавото е, че на мен ми харесва :)


Дрън-дрън дрънкалка! Явно това е музикалният ми месец!


Трудно ми е още да стоя по коремче.