Единадесети месец



Спинкам с Жабчо

Полусенки

Замислено Рали с щръкнало перчемче

Спящата красавица

Пак поза за спане -
защо ли ми е по-удобно
да спя по ширината на леглото?!?


Отблизо

Баня в мивката :) Голям купон е!

Всичко в устата!

Напоследък ми е много забавно
да гледам пералнята, когато пере :)


Хм, с тати имаме еднакви лигавници :)))

Кисело мляко с плодове.
Мама ми прави естетични яденета :)))


Широка усмивка с трапчинка :)

По потник и терлици :)))
Мокрите кърпички винаги са голяма зарибявка!


Вече опознавам и банята...

....отблизо

Дали мога да я изям цялата?

Голямо ангелче съм като спя

На терасата



С мама си играем на криеница

Няма ме!

Ето мееее

Любимата ми лампичка

Кой ли номер обувки нося?

Пак на мивката

правя муцунки





И пак нещо в устата!

Лизната като селски ерген!

За сега гърнето се ползва само за столче

Ха!Рали тук, Рали там!

Друга любима моя гра -
да намирам чифтовете на чорапи и терлици


Ех, че приятно сутрешно слънчице!

Много съм доволна!

Ух, че е готино да съм голичка

Да пообиколя малко преди банята!

А, от този ъкъл не съм си виждала коритото!

Сутрешен лъч



Помагам на мама с готвенето

Е, не винаги! Понякога правя и бели,
а сега бягам от местопрестъплението :)


В на мама и тати леглото е много по-приятно и широко!

Е, и малко арт трябва да има ;)

Ето какво се случва с гърнето. Добре, че още не го ползвам по предназначение!

Млечна каша с череши, банан и любимите ми бисквитки!

А, какво ли има тук?

Нищо не пипам (това е най-невинната ми муцунка)!

Ето къде са ми ръцете!

2 минути по-късно с на мама портфейла :)
На снимката съм на 3 месеца :))))


Нацупена съм и нещо хич не ми е до снимки

Ех, че забава!







Сериозна съм

Ура!
Успях сама да си смъкна панталоните!


Пак ли ще ме снимаш?!?

Това съм аз!

Хаха, това също!

С Гиго се опитваме да си играем на кубчета.
Ама нещо терличките му са ми по-интересни :)


Правя му точков масаж ;р

Мокрите кърпички били изненадващо безвкусни!

Мога и сама да си разглеждам насам-натам

Позирам за снимка

Вече не позирам :)

а тръгвам към мама









не знам защо съм погледнала така

опитвам се да заспя върху възглавниците

крия се зад пердетата






тръгваме за парка





На местопрестъплението





тук се вижда малко от горнато ми зъбче



кокетка

На гости съм в на татко работата,
където работят и баба, и дядо :)
Тук съм на огроооомното бюро на дядо

Направи ми столче от речници :)



Мама ме храни навън

Ето го и тати в обедната почивка :)

Запознах се и с друго бебе - Георги :)

Заспала съм върху прането

След като съм го разхвърляла

:) Любима муцунка

Възкачване по решетките

Вече съм горе

Радват ме дребните неща.
Като кутия с химикали :)


Доволна съм

А?

Държа си чая, но и плячката не си я давам!

Ангелче

Аз и пеещото гърне :)


Като рекламно лице на Кока-кола съм :)
Играя с бутилките, докато чакам да се изперат дрехите в пералнята :)



Рали и пердето :)


Пак съм подивяла :) С Пух и Тигър!

Боря се с чорапчето!