Първи месец










Понеже се родих много мъничка и трябваше да прекарам първите си 4 дни в ковьоз. На мама много й липсвах...А и тя на мен. Много исках да се гушкам в нея.


Вече съм в прегръдките на мама. Ах, че е хубаво!

Сега вече си спинкам спокойно, защото мама е до мен!


Мама вече е влюбена в тези очи!



След 10 дни в болницата, най-накрая ни изписват. Дават ме на татко, който ме е виждал само като се родих. Тогава докторката ме показа на него, на баба Роси и дядо Прохор. Но сега за първи път ме гушка татко. Първите му думи бяха: "Оле, колко е мъничка!" Но аз ще порастна


Вече съм си у дома и тати Ивайло ме храни за първи път. Малко му е трудно да се справя, но ще се научи.

А това е дядо Прохор. И той много ми се радва и се кара на мама да ми сменя по-често памперса.


А това е леля Ели (на тати сестрата), но аз май няма да й казвам "леля", защото тя е много млада. И тя се е била родила малка като мен, но не помни, защото тук не може да повярва колко мънички ръчички имам. Като порастна ще й дам да ми лакира ноктите.
На 01 април ми беше първия имен ден. Празнувам на Цветница, защото името ми означава красиво цвете, носещо латинското название Delphinium (като делфин). Дядо Александър и баба Руми ни бяха на гости. Ех, че ми е хубаво да ме гушкат! Получих и подарък от баба Роси и дядо Прохор. За съжаление те са в Златоград и не можаха да присъстват на моето бебешко парти. Но вече си имаме Бебефон и мама може да ме чува навсякъде, независимо къде се намира.

Хубаво е да си се излежаваш в собственото си легло. А и чаршафите са много яки!


Личи си, че мама слушаше само Z-Rock, когато беше бременна. С тати ще ме научат да слушам само хубава музика. Никаква чалга!

За първи път излизам за малко на терасата. Ама този Райчо, дето се е облещил нещо ме притеснява.


Ето ме готова в количката. След тренировките на терасата, вече съм готова за разходка!

Оооо! Хубаво е след тежкия и изморителен ден човек да си вземе една вана.


А тук се опитвам да изляза от леглото, но още не мога да разбера как става номера. Но има време, ще се науча!

С тази биба се забелязвам от далече.


Ох! Така преядох, че едва си държа главата изправена.

Казах ви, че ще порастна. Ето! Вече и леглото ми отесня!


"Айде бе, тате! Няма ли да ме къпеш вече?"

"Разбра ли сега какво ти обяснявам?"


Ох, нещо май водата поизстина!

Олелееее! Защо съм в корема на тати?!? Може би ей сега ще се събудя! Това е някакъв кошмар!




















Малко след като се родих и престоя ми в болницата.





Първата ми баня у дома.
Баба Руми учи татко как да ме къпе, а останалите гледат :)



Какво мушмуроче съм на 1 месец :)