Девети месец




Вече мога да си отварям сама шкафовете, и да изваждам скритите в тях съкровища :)

Аз съм малък призрак!

Заспало, уморено призраче

Мама уж ме оставя на земята за по-сигурно,
но вижте аз какви ги върша :)

Хммм, това е май много далечна цел!

Чорапчето ми е по-интересно ;)

Поза за спане

Мама ще ме учи на дрифтове в NFS :)

Ама първо да пробвам волана на вкус

Мммм, лигите чак ми потекоха

Много тъпо нещо е обличането и хич не ми е забавно.
Особено като трябва да ми сменят и памперса


Но като ме снимат става по-интересно

Когато ме сложат в столчето
и първото нещо е да ръчкам пръсти в климатика.
Мама ми се кара за това

"Не съм бе, мамо!"

Катеря се по крака на мама

Хаха, колко е забавно!

Снимай ме!

Б-ъ-р-р-р-р и навсякъде в лиги

Хехе, какво пък толкова :)

Ох, изморена съм вече

Като принцеса в царството на играчките.
Е да, ама на мен кесийката ми е по-интересна от всички играчки на света!


Докато мама и тати са се отплеснали да си говорят,
аз опитвам да си похапвам сама...баница...
И не пускам!

:)

Айдааааа - да-да

Охооо, вече едва гледам, но не мога да се спра!

Без да искам заспах

Зъбииии

Сервирана на масата :)
От тук се вижда по-добре телевизора

Ехеее, мамо! Виж ме къде съм, сама се изправих!

Едва достигнах до лампата!

Втори опит

Виж ми блузката

Мама ми купи боти. Веднага трябва да ги пробвам.....на вкус
Напоследък все така заспивам, ама както си играя и заспя



Това е любимата ми кофичка с джунжурийки :)
Голяма част от тях сама съм си завоювала :)

Много обичам да си ги изкарвам от кофичката и да си ги подреждам :)


Ставам след обедната дрямка с рошав перчем

Мамо, мамо, пак се изкачих до лампата!

Много ме влече компютъра.
Гризкам си кабела от USB-то.

Мога и да си примъквам сама книжки и играчки от шкафа :)

Мама иска да ме снима, а на мен ми се спиииии!

Как трябва да застана?

Може би така?

Неделна разходка с мама и тати в парка :)

Малко ми е одрано нослето, но това е защото съм малка разбойничка!

Гриз-гриз

От кога го дебна този фотоапарат!

Помагам на мама, докато тя готви :)

Поза за спане

Не може да не позирам!

Лъжицата или пръста? Туй е въпроса!

Съсредоточавам се ....и се пускаааам!



Днес ще ям сама банан!

Ту отпред, ту отзад и той почти свършил :)

Изморена след борбата с банана.
Тъй като мама реши да ме остави да си цапам на воля,
сега започва нейната борба с почистването :)

Хапнах и докато мама измие чиниите и аз съм заспала :)
Дори и не усетих, когато ме премести в леглото:)


Отвътре вече съм изгризала дървото,
а сега се опитвам и отвън :)

Ах, че съм замислена!

С Ги си играем

Вече съм виртуоз в стоенето права

Каква муцунка само

Ехе, ще ви въртя всички на малкия си пръст!

Все едно чета

За сега не ми идва наум да нареждам пирамидата,
а само си я дъвча :)


Сладурче

Юпиии! Много обичам да се клатя на решетката!

Изобщо не обичам да ме обличат и то след баня!

Мама е опитва да ми реже ноктите, но аз не я оставям много!

С дядо си хортуваме :)

С мама

Тати има рожден ден.
Каква голяма торта само!

Мамо, може ли да си играя с легена?!?

Охоо, отворени шкафове, веднага ще ги претършувам!

И пак пръста насочен към устата!

Опитвам се да докопам апарата.

Тати се мъчи да ми сложи чорапчетата

Все едно съм виснала на стената :)

Като ретро рекламно лице на Хип съм

Взряна в телевизора

Пак се опитвам да ям дърво

Ах, че хубав, слънчев, зимен ден!

Става за снимане :)

Мамо, мамо, сега ще се покатеря при теб!

Пак съм се раздивяла :)

И ми е много смешно

Особено мама като ме гъделичка!

Я, краче! Мога да го гризкам!

Шпагата не е никаква трудност за мен.

Тук съм с Будерчо

Приятно ми е да го галя

Ама съм се омазала със спанак! Да не си помислите, че е нещо друго!

На мини рождения си ден се крия под стола :)


Вече съм толкова подвижна, че си поставям разни цели за постигане :)


И пълзя!


По-бързо и по-уверено!