Втори месец











Ето и първия ми рожден ден! Ставам само на месец, но важното е купона да тече!


Тук съм вече във вихъра на танца!


"Ох! Ошашавиха ме вече с тези светкавици! Чувствам се като медийна звезда :)"




Ето ме и с мама Мая!


Ама най-много обичам да спинкам в ръцете на мама.




Време е за гимнастика. Още малко и ще направя първата си лицева опора.


"Ох! Много е изморително. По-добре да почина малко."




А това ми е любимата поза за спане.


Ето затова мама ми казва "дунда".




"Тате, не се смей, а давай нещо за хапване и пийване".


Още като ме сложат в количката и вече съм заспала.




Много огладнявам от разходките в парка.


Първата ми разходка под дъжда.




С тати гледаме телевизия, пък мама само гледа да ни снима.


Един ретро поглед...




...и ретро плезене


Ето, какво ангелче съм като спинкам...




...но не и като се събудя!


Вече се опитвам и да се усмихвам...




...но май само се кокоря.


Това са крачетата, обект на възхищение и целувки от страна на мама и тати.




Ето и продължението на крачетата.


"Хммм, това моята ръка ли е? Тя била много интересна."




"Вземи ме, мамо, вземи ме!"


"Тате, хубаво ми е да ме подхвърляш така във въздуха, но не усещаш ли, че се нааках?!?"

Аз и въртящите мечета. Няма смисъл да споменавам, че съм луда по мечетата :)


Ето ме вече на 2 месеца.


Може да видите как правя гимнастика :)