Десети месец









Здравей, буболечице!

Мама ми строи кулички, но рушенето е по-интересно :)

Както и облизването на кофичките

Като Хамлет с Йорик :)

Ъ-ъ-ъ

:)







Току-що събудена и първо се усмихвам :)


Позираме срамежливо



Хей, ръчички - хей ги две ... :)







От толкова много играчки избирам най-долната

Тигърчо



Носталгично

Хронология: Засмяна

Хронология: Сериозна

Хронология: Ядосана

Костенурче









Питката и откраднатото парче от нея :)

Летен повей





Примадона

Мъжете са с гръб гръб и не ми обръщат внимание

Но аз си намерих нещо интересно

Отегчена преди да е започнала още разходката

Наслаждавам се на последните слънчеви лъчи

Със София

В "зимната градина" ;р



Обмисляме

Действаме

Доволни сме

Дълбоко заспала след разходката с тати,
докато мама приготвя багажа за пътуване

Дори не разбрах кога мама е разсъблякла.
Утре заминавам при баба Роси и дядо Прохор за Нова година,
ще разказвам като се върна.

Дремвам на път за Златоград

Първата вечер заспах рано-рано в 8 часа.
Но се събудих още в 11 готова за игри и закачки.
Тук дядо ме забавлява
...и така до 2 часа :)

:) Ето ме и пред елхата

Джуджанка

С мама танцуваме в новогодишната нощ

Снимаме се с баба и дядо пред елхата,
но на мен ми беше нещо криво и не ми беше до снимки

Баба реши да ме поразсее с отварянето на подаръците от Дядо Мраз

Ама панделките ми бяха по-интересни :)

И гирляндите

Така се развихрих с разопаковането, че стана голяма жега

"Ама това вътре за мен ли е?"

"Всички тези неща?"

Хехе, това е един от подаръците -
гърне, което свири и може да се ползва и като столче


Първата баня за годината

Хм, много вкусен тоя крем...или не чак толкова


А, имам още подаръци!

Ето ме и с Мони - и тя е вече в моя фенклуб

Опитвам се да се докопам до масата

И сама мога да си пия чая

Рали и мандарината

Топките на елхата са най-интересни

Не си мислете, че снимката е обърната.
Така съм се навела, за да пия на екс


Нещо жълтичко на нещо червеничко :)

Спинкам в шарената ми кошара.
Баба и дядо са я купили специално за моментите, когато им гостувам


С връзката на терлика

С баба позираме

И се хилотиме

А тук четем "Детска кухня"

Някои рецепти толкова ми харесаха,
че реших да си ги задържа :)))

Опити за ползване на гърнето по предназначение.

С този колан беше голяма заигравка :)

Баба и внуче

Баба се опитва да ми привлече вниманието,
но това е невъзможно докато дават рекламите :)

Май миглите са ми порастнали

Разхвърлям октопода

По пътя обратно към Пловдив

С дядо си играем

Хехе, намерих си конец

Ама той е много интересен

Поне половин час ми беше интересен :)

Дистанционното е много удобно за чесане на зъбки

Муцка

Ухилена муцка

"Мамоо, трябва ли наистина да спя?"

Хехе, тъкмо ме хванало веселото настроение



Заспала в обичайната си поза

И обувките са удобни за чесане

Свикваме с гърнето

Их, че сърбят тези зъби, бе!

Омазана с бисквити

С мама си играем на криеница :)

Вече не съм бебе, направо съм си голямо момиченце







Стоя сама, че чак и регулирам равновесието
с мокри кърпи и крем Здраве :)


Имам си любима книжка
Мога да я отварям и затварям

да я чета (дори и наобратно)

да се крия зад нея

и дори и да я дъвча :)

Ехеее, ама то мама ме снимала...

Къпана рошла :)



Пляс

Пляс

ръчички

Пак ръфам бисквити :)
Тези поне не цапат толкова :)

Опитвам се да докопам делфинчетата

Е, не успях,
но това не ми разваля настроението.

Това е за този месец :) Утре навършвам 10 месеца и започвам 11-ти. Очаквайте ме пак :)))


Крада си парченце от питката на Бъдни вечер :)


На гости при баба Роси и дядо Прохор


Тати ме гъделичка и разсмива