Седми месец




Вече се уча да работя на компютър. Време ми е! За сега успявам да намеря общ език единствено с клавиатурата, макар че тя доста ми се дърпа.

Хехе, много съм доволна!

What's up bro?

Гиго ми е на гости. Много му се радвам и усмихвам, но той е малко срамежлив.

Опитвам се сама да се храня.

Мама реши да ми изсуши косата със сешоара и ето каква прическа се получи!

Като на луд химик!

Ако не сте забелязали, вече косата ми е толкова дълга, че мама ми е сложила и "диско въшки".

Този поглед си подхожда с по-горната прическа - на лудия химик ;)

Вече мога не само да се плезя, но и да плюя. Татко е изумен от възможностите ми, предвид че той се е научил да плюе чак в казармата.

С Гиго на разходка. Като не ми обръща внимание, поне да подремна.

Даже и в леглото му подремнах.
Мама ми се кара, че от малка спя по чуждите легла.


Е, в количката поне е безопасно :)

Вижте какви яки кецове имам - подарък са от Гиго.

"Ти май нещо искаш да ми кажеш, а?"

"Мамо, мамо, ще ме снимаш ли?"

"Да се наглася за снимка тогава?"

"Пфу, нещо не мога да стоя сериозна"

"Само жицаааа"

Къпана дунда.

Хахаха :)



Ах, че ми е весело!

Опитвам се и да чета книжки - и то на гръцки.

За червената шапчица.

"Ммм, вече я прочетох и не ми е интересно!"

"А! Мама и тати си говорят и забравиха да ме хранят. Я сама да взема да се обслужа. Не мога с лъжица още, но мисля че може и с пръсти."

Тати се учи да ме храни, но аз не му съдействам много.

На всяка лъжичка си смуча пръста.

Тати вече е отчаян :(

Готова съм за разходка.

Хм! Дали дървото става за ядене?

А, мамо?

Хей, вече се опитвам и да ходя.

За сега поне успявам да се задържам права, но с помоща на мама.

"Ехе, ето че мога и сама!"

Колко съм доволна.

Малко физкултура.

Мислите си, че съм заспала с биберон в уста?

Не, с пръст в устата, но и шишето не си го давам.

Най-лъчезарната усмивка - подарък за рождения ден на мама!


Олеее, как съм се оплела!

На гости съм на баба Руми.

С Елина нещо си говорим.



Хм, като пиша по клавиатурата и излизат цветенца и пеперудки :)

Спокойствие

Вечно трябва да гризкам нещо. В случая съм напипала на мама ветрилото.

Хей! Здравей!

Ангел и дявол :)


Гиго пак ми е на гости.
Вече не е толкова срамежлив и си играем заедно.


След баня

Почти съм направила шпагат.

Хе, мамо! Виж ме!

Опитвам се да излезна от кошарата.

Това е новата ми физиономия. От няколко дни я практикувам.

Оооо, заспивам права вече.

Тати ме кара да застана права, за да ме снима мама


Настроения


Ех, че съм готина, готова за разходка!

Помагам на мама в кухнята да ми сготви пюрето :) Мммм, умирам от глад вече!


На разходка в парка. Ама малко ми е скучно. Гризането на количката изглежда интересно.

Най-новата ми физиономия

Загледана в сянката

Хихи, ех че ми е весело!

Не мога да не грзкам нещо

М-м-м-м, че е вкусно

Ето ни и с Гиго и Witche

Мама се опитва да ми снима вирнатите крачета

Толкова много пюрета! Какво ли да си избера?

Хихи, пак съм яла нещо смешно!

Крачетата са постоянен обект на обожание

Като икона съм

След баня

Винаги много се радвам на Гиго :)


Ехааа, че е яко да дрънчиш!


Чета "Червената шапчица"


Откакто се научих да се смея, упорито се упражнявам :)


Работя на компютър ;)


Готино е да ме гъделичкат :)


Велика откривателка съм


В парка