Дванадесети месец




Сънчо се събужда

Усмихната естествено :)

Ммм, сърби ме нослето - ще се ядосвам сигурно!

Мамо, ама ти фиба ли си ми сложила на главата!?!

Е, добре, ще ти позирам за една снимка с фибичка!

Е-е-е, ама стига вече си ме снимала!

Ясно тракийско небе

Среща с други мартенчета :)

С мама и част от групата

Колко съм малка на фона на големия парк!

Обувките са страшно интересни

О, доспа ми се от този чист въздух!

Някакво момченце се появи от някъде и си кара колата върху количката ми!

Една част от бандата

С Мишо се ухажваме

:) Много е миличък

И ми дава играчката си :)

С кака Роси, която тъкмо се е върнала от Индия си правим муцунки :)

Хаха, събрах още фенове ;р

С баба Руми на работата й

Мама цял ден търсеше шишето за чая,
а ето къде съм го скрила


Хилотим се с тати

:)

Семейна неделна разходка

Мама ми е приготвила сандвич с краставица и сирене

Много вкусно беше, а това десерта ли е?

Не, това е десерта

Вятъра развява на мама косата, а аз се опитвам да я хвана :)

Трябва ли да бъда с шапка?!

Обичам да пълзя по пресечени терени -
в случая татко изпълнява тази функция


Дървояд!

Знам вече от къде работи играчката!

Очички

Мама се е развилняла да подрежда
и има толкова много неща,
до които мога да се докопам


Якооо

Рисунки с пръсти и пюре.
Имам явно творчески заложби!


Какво има нарисувано на блузката ми?

Май трябва да я сваля, за да проверя

Докато мама подрежда гардеробите
е удобен момент за проба на шапки


и шалове





Освен пресечени терени, обичам и катеренето.
Колкото по-опасно, толкова по-интересно!

И това кътче от бюрото вече съм го покорила

Вече искам да се храня сама, затова стискам лъжицата и не я давам

Ето пак

Казах, че искам сама, бе мамо!

С мама се лигавим

И се плезим

Хаха, много е забавно!

Ето, че мога и сама!

Заспала след дългата разходка

Къпана рошла



Следобедна бисквитка

Мамоооо, обърни ми вече внимание! Всичко изхвърлих!

Прахосмукачката винаги ме кара да се усмихвам,
но не я бях виждала толкова отблизо


Какво разглеждаш, бе мамо? Какво?

О-о-о, бельо

А за мен няма ли?

Разгледах го вече, дали да не се кача върху монитора?!

Пак ли ще ме снимаш?


Възглавницата е предмет, под който се спи!

Какво пък е това?!

Смехурчо

Дали са ми да ям спагети

Ама те са интересни за игра, а не за ядене

Сериозна

С плячка

Пак поза за спане

8 март :)

С фибичка :)

В парка ръфам солети



Памперса става и за шапка или шал :)

Пак подреждам

:))))

Поза

Готова съм за разходка, но бисквитата не си я давам!
Пак поза за спане с крак навън



Подреждам дискове и химикалки

Наконтена за Гиго

Днес има рожден ден!

Забавлявам се сама

Двамата на разходка

Ги ще духа свещичката :)

И аз ставам на годинка утре :)
Колко бързо мина тази година...
Бъдете с мен отново!