Осми месец







Светли настроения



Имам си ново столче и нова книжка! Ах, че съм щастлива :)))



Неделни забавления

Няма празно!

Ш-ш-ш, тате, искаш нещо да ми кажеш ли?!?

Ще тръгваме ли?

Сънчо дойде

Като ангелче

С тази снимка спечелихме втора награда в конкурса "Сънчо е дошъл" на Philips и mamaibebe.com



Май ще ставам акробатка, голямо чекнене му удрям :)

Или модел ;)

За сега книжките стават само за дъвчене и дърпане,


но и те омръзват :)

Пози за спане


Хей, ето го и първото ми зъбче. Датата е 23-ти октомври.
Второто се показа на 25-ти :)

Нова мода

Първото ми гласуване :) Ето ги и списъците зад мен.
Но гласуването е малко скучно, поне за мен :)



О, сега вече е интересно :) Пак станах медийна звезда, друго си е като привлека внимание :)

Мама и тати много държат да гласуват.
Чувстват се морално отговорни за моето бъдеще.

Вече спокойно стоя права, а и не само.
Мога с едната ръка да се държа, а с другата да си дъвча лигавника.


Или да пищя :)

Сериозен поглед

отблизо

Право в обектива :)

Хм, какво ли има под килима? Май не е нещо интересно!



Прогреса ми в двигателните ми способности е неизменно свързан с удоволствието :)
При всяко едно движение трябва да мога свободно да си лапам пръста :)

Каква жабка съм :)

Вече мога и сама да сядам

Ако се вгледате внимателно ще видите двете ми зъбчета :)

Пънки!

Сутрешно-неделна фотосесия




Без никой да ме забележи, съм докопала на мама телефона.
Приятно е за чесане на зъбки :)


Искам да се храня сама......и да се омазвам!

След баня

Under construction

Уча се да пълзя и напред, а не само назад.

На гости съм при баба и дядо.
Баба ме храни с пюре.
Да си призная нейното повече ми харесва от това на мама.


Е-е-ех, че ми е яко леглото, като принцеса съм!

Ето ме и с дядо. Страх го е, че ще се разплача.
Аз го харесвам, но явно нещо все ме сварва в лошо настроение.


Вече се специализирам в отварянето на шкафовете

Гледам телевизия
Хм, трябва да го прочета този д-р Спок!
Ама то тук няма картинки!


Хей, виж ме! Мога сама да стоя :)
Не е ли страхотно?

Ах, че обичам да играем с тати на фър-фър!
Фиуууу



Пак гледам телевизия, дават моето най-любимо - рекламите :)
Ама вече свършиха. Това чорапчето ли ми е?

Я, да разгледам играчките.

Това става за гризкане.

Обичам си много и възглавничките :)

Танцувам в кошарата :)

Кака Мими ни е на гости :)
Добре се справя с храненето!
Време е да се замисли ;)


Ето го и Наденцето.
С нея веднага намерихме общ език, защото ми се връзва на ъкъла.
Със сигурност ще е добра майка :)

С рошава прическа ближа тапетите.
Напоследък са ми много вкусни :)

Хайде, тате!
Чакам да ме къпеш, че съм много наакана!
Е, мога да погледам рекламите през това време :)

Съсредоточена в играчките.

Какво искаш да ми кажеш?

Нямам думи!

Позирам отблизо

Ето ме и с мама играем си на пода.
Най-любимо от всички играчки ми е, когато си играя с мама и тати :)


Вече дори се опитвам да се катеря по леглото

и с една ръка :)

Дори и по дивана



Шумящо пакетче от мокри кърпички може да ме подлуди.

и да се омажа цялата в лиги
Пак съм заспала в странна поза
И когато се събудя, съм готова за подвизи,
особено за прескачане на възглавници




На шопинг с Ги


Зарибявки


Моля ви, измъкнете ме!


Умея да вдигам много шум за нищо :)


Хаоса около мен


Може да се каже, че съм щастливо дете :)))


След като имам голям опит в пълзенето назад, вече е крайно време да се науча и напред!


Хей, крайно време е да мога да кажа какво искам и мисля!


Прекарайте 10 минути в моята компания :)

(по-добре на живо, де! :)