Трети месец










Събота сутрин е. Вече съм се събудила, изритала съм си завивките и чакам някой да се сети, че днес имам рожден ден.


Тати се опитва да ме убеди, че в събота е хубаво човек да си поспи до по-късно. "Ама вие луди ли сте? Днес имам рожден ден, забравихте ли?!? Никакво спане!"

Мама и тя нещо ми говори.



Какво ми говориш, бе мамо?!? Нищо не разбирам!

Добре, че беше баба Руми, с която ходихме на шопинг и ми купи мнооого дрешки за рождения ден. И тази бяла шапка.


Имам си и розова пък! Да ми е в тон с биберона

Вече мога да се смея :)


Малко ми е скучно.

Мама пак нещо ми се кефи и само ме снима.


А това е моята нова приятелка Йоана. Тя е родена само 2 дни преди мен.

С нея се забавляваме чудесно. Тя пее, а аз куфея :)


А това са бъдещите ми кръстници Димитър и София.

А точно в този момент (на 25-ти май) казвам първото си Агу (казах го даже два пъти).


Не съм ли много сладка?

Тук също...


Е, от време на време и плача. Баба Руми се опитва да ме успокоява.

Добре, че дядо Сашо ме нахрани.


Имам си ново столче и вече много тежко го раздавам.

А с тази снимка участвам във фотоконкурса "Хип, Хип, ура - за бебенежна кожа". Вече съм почти професионален фотомодел ;)


А това е музикалната ми хавлия. Не знам как става, но шапката й пее.

Ехооо, тук съм! Някой ще ми обърне ли внимание?!?


Май никой не ме забелязва :(

А това е бебето, което се роди малко след мен в болницата. Известно време си правихме компания, защото беше в съседния ковьоз.


Вижте ме вече как си вдигам главата. Бързо ми омръзва, но поне успявам :)

С тати си играем на самолетче. Много ми е забавно.


Много обичам да ме къпят, но не и като ме изкарат от водата :(

Позадрямвам!


Еврика! Палецът бил по-лесен за лапане, отколкото цялата ръка. Вече не признавам никакви биберони!

О, ама те тези играчки били вкусни


Няма ли да ми купите вече ново легло? Това все още ми е тясно!

Изтощена съм вече от игра!


Това е моя нов приятел Гиго (всъщност се казва Светлин, но не ме питайте защо е Гиго)

Ето ни и с мамите.


Ох, не съм научила българския още, а вече ми говорят и на английски. Това е Сара.

А това е Емили. Вече започвам да хващам по някоя и друга дума.


Ами това е за този месец :) Погледни за следващия!

Първите ми гукания


С мама се смеем