Пети месец









Вече съм четири месечна принцеса!


Олеле! Ужас! И краката чак са ми порастнали!

Вече мога да спинкам и настрани, за да си гушкам мечетата на възглавницата.


Мамо, тате! Вижте ме! За първи път успях да се обърна сама! Запишете си датата: 21-ви юли!

Олеле, колко съм на високо!


Май сънувам нещо неприятно, за да съм нацупена така.

Понякога, както виждате в конкретния случай, мама ме заварва в странни пози за спане. Например по ширината на леглото, вместо по дължината.


Или пък в тази поза.

Хммм, какво е това странно шарено нещо в ръцете ми?!?


Дали да не си почеша венците с него?!?

Онова било торбичка и не била нито за ядене, нито за почесване. Мама ми даде специален уред да си чеша никнещото зъбче. Не ви ли казах - на 28 юли забелязаха, че ми расте зъбче. Казват, че първо трябвало да поникнат отпред резците, но на мен ми расте кътник. Сериозно ви говоря!




Докато мама и тати си спинкат спокойно, на мен ми е скучно и се обръщам по коремче, за да разглеждам нещата от друг ъгъл.



Понякога се разхождам и до края на леглото, както в този случай може да забележите.


:) Продължение на поредицата "Фризьорски гаври" ;)

Тези играчки са адски вкусни! Особено, когато ти растат три зъба наведнъж!


Не се разделям с палеца, дори и когато спя!

Кой е казал, че по ширината на леглото не е удобно за спане?!?


Родена съм да флиртувам с камерата!

Не мислиш ли?


Хм, може да ви изглеждам глуповато, но...когато си седнал, а не легнал света изглежда различен.

"Кръстникът" ряпа да яде!


Умея да позирам съвсем професионално.

Опитвам се и сама да пия чай.


От скоро ми дават да ям някакви странни неща, с особена консистенция. Ми... не са ми много на сърце и ето какво се получава!

Голяма занимавка е да хапваш нещо пред телевизора...дори и да е ръката на тати!


Пътуваме за Равногор (за сантименталното ми отношение може да прочетете на прърва страница) За първи път пътувам толкова надалеч. Малко съм по-сериозна от обикновено, но пък не се разплаках нито веднъж.

Още малко ни оставаше до Равногор, но колата се развали. Аз и София си правим компания, докато другите се опитват да се справят със ситуацията


Вечерта докато мама, тати, Митко и София си похапваха приятно в ресторанта, аз си спинкам сладко, сладко...

Ето ме с мама сутринта. За съжаление беше дъждовно и не можахме да се разходим, но въздуха беше странно приятен за дишане за разлика от този в Пловдив.


На закуска :) Всеки, който ме видеше и ми се усмихваше :)

Вече си тръгваме :( Тъкмо взе да става интересно!


Но...един пръст би могъл да оправи всяко настроение. Вече се прибираме у нас :)

Толкова съм гладна, че мога изям всичко и всички!


Мама и тати пак си правят експерименти с мен. Боядисаха ми краката и ръцете, за да ми направят отпечатъци. Аз да не съм престъпник!

Ето го и резултата - 2 крачета и една ръка (толкова успяха) :)


Ами май това е за този месец! Аз заминавам на море с мама и тати и когато се върна ще разказвам още много интересни случки от моя живот, тогава ще съм на почти 6 месеца и ще знам много повече за света :)

За първи път успявам без проблем да се обърна сама от гръб по корем.


Събуждам се с усмивка :)


За първи път опитвам нещо различно от мляко - любимото на тати картофено пюре.
28 юли 2007



Играчките за мен са вече като прочетена книга :)


Мммм, на тати ръката е много приятна за гризкане


Мама се опитва да ме научи, че има специални инструменти за дъвчене, когато ми растат зъбки, а не пръстчетата